Seg dag..

Trots att vi har gjort massa saker idag så har dagen gått hur långsamt som helst! Jag förstår inte.. :S Vi har hunnit vara ute och handla flera gånger och vi har sovit middag och sen varit ute igen och ja vi har gjort massor och ändå är klockan inte ens 19 än.. :S Helt sjukt..

Vet inte riktigt vad vi ska fördriva tiden med nu.. :S Lasse var nyligen här och hämtade massa paket och brev som ÄNTLIGEN kommer att skickas! Dom har legat här i väntan på packning i år och dar känns det som.. Men jag har inte orkat eller kommit ihåg att ta itu med det tidigare.. Dessa saker borde ha skickats ut för flera veckor sedan.. :/ Inte bra.. Får bara hoppas att dom som äntligen får sina saker blir nöjda iaf! :)

Nu ska jag sätta mig framför tv:n igen och dega vidare.. Är mega seg.. :/ Elliott har lyckats smitta både mig och sin morfar! Lasse klagade på att han hade minsann blivit smittad och har nu ont i halsen! Men han låter inte lika roligt som Elliott iaf.. ;P *thihi*

Kommentarer
Postat av: Essan

Med min tur är det säkert 2 stycken haha :p

vi märker väl på förlossningen om det kommer ut flera hihi



Neeeeej jag tänker inte gå över tiden, och jag tänker inte ha värkar, så det så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback