O så kom dom.. :D

Var ute hos kaninerna, bråkade med Daisy, allt var kalabalik.. Så ringer det på dörren.. Oliver börjar skälla.. Väcker Elliott som sov middag.. Och där är dom! Blommorna!! :D

image561

Går in, ställer ifrån mig dom för att gå och hämta Elliott. Slänger ner honom i soffan.. Släpper in hundarna.. Och sen börjar jag öppna upp paketet.. :) Får syn på 3 röda rosor! Jätte fina! :D Blir jätte glad!

image562


Tror att dom är från Udden eftersom han bråkade och sa riktigt elaka saker till mig i onsdags natt men icke.. På kortet står det nått helt annat.. Dom kommer från den personen som låg i mina baktankar hela dan! Den enda som skickat blommor till mig tidigare! ;)

image563


Såklart! Min kära kusin! :D Hon med hjärtat av guld! ;) Fick ett mms häromdagen där hon bara sa "Cranewater" med en väldigt konstig och rolig röst.. :P Jag fattade ingenting.. Som vanligt.. :P Fast joo "Cranewater" fattar jag väl.. *haha* Och "Riverhorse".. Men inge "shoestone".. *haha* :P

image564


Jätte fina rosor.. Helt underbara! :) Älskar dom gröna snorpillarna som sticker upp ur buketten! För att inte tala om ormbunkarna på sidorna.. ;P *haha*

image565

Tack så jätte mycket min älskade kusin! You made my day! Too bad att Daisy förstörde den igen bara.. Men jag blir alldeles varm nu när jag tänker på det igen! :) Du är en av de mest omtänksamma personer jag känner! Helt underbar på alla sätt och vis! Och konstigt nog väldigt lik mig.. Så jag får väl tacka jag med.. För om vi nu är så lika så måste ju jag vara minst lika underbar jag med! ;P *thihi* Tack så jätte mycket!!

! ! ! Styvbjörn loves Toge ! ! !

Kommentarer
Postat av: Toge

VARSÅGOD!!

Postat av: Lotta

Åååhh vilka helt underbara blommor. Jag vill också ha. Kram till er. Skulle vilja se några bilder på skönheten som du har hos dig nu. Hon, den där Molly.

2008-05-03 @ 13:05:13
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad sött, och fina blommor!

2008-05-04 @ 23:09:28
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: Emma

Så snällt! :)

2008-05-06 @ 23:24:35
URL: http://twentysomething.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback