Listen..



Ja jag kan ju inte undgå att lägga in den här när jag väl hittat den.. Vilken tror ni går bäst här hemma mellan orginalet och den här där lilla Brittany från Chipmunks sjunger?! *thihi* Den frågan är inge vidare svår.. *haha* Elliott och jag sjungern 6tgm6eeT5   öä<z _ ,m m,.klkml , m ,m nmn  na<,   MN  BNZ  

Som jag precis skulle skriva innan Elliott vart jätte glad och slog på tangentbordet; Elliott och jag sjunger och mimar med i texten! *thihi* Han tycker det är kul att härmas så om jag mimar, ja då gör han oxå det.. :)
Och eftersom jag bankar på tangenterna så vill ju han oxå göra det.. ;P *thihi* Han har bara inte riktigt fattat att man ska ta en tangent åt gången.. *haha* Utan här kör vi hela händerna och träffar det som träffas kan.. *haha* Han e rolig han! Och värsta smajlet har han oxå medans han gör det! Han ser såååå nöjd och glad ut! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback