Jobba Jobba Jobb Jobb..

Nu ringde dom precis från jobbet och vill att jag ska jobba på fredag och kanske imorgon då Gittan är sjuk.. Så vi får se om Gittan vill stanna hemma imorgon och kurera sig eller om hon vill jobba.. Man vet aldrig.. :) Jag hoppas på dock på det första.. ;P *thihi*

Bajs att man inte har nått körtkort alltså! *suck stön och bläää* Nu måste jag ju höra med mamma om skjuts.. :/ Och om hon nu inte kan så är det ju kört.. :/ På fredag skulle jag dock kunna åka med Susanne dit.. Men det är imorgon..

Och ja just det: Barnvakt! Sånt måste man ha oxå! Det hade jag nästan glömt.. ;P *thihi* Jag tar lite väl mkt för givet att jag har nån som kan hjälpa mig.. Det är tyvärr inte alltid alla kan har jag märkt..

Nu ska jag ringa mamma och Udden för att höra om hjälp.. ;P *thihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback