Hemma från dagis..

Nu har jag och Elliott kommit hem från hans fjärde dag på dagis.. :) Han tycker att det är jätte kul och det kommer säkert inte bli några problem alls när jag ska lämna honom en stund imorgon.. :) Jag ska ju bara gå ut en kort stund så han kommer säkert knappt ens märka att jag är borta.. Han är så upptagen med allt annat.. *thihi*

Strax innan vi gick hem så gick vi ut och lekte lite i dagisparken och vad gör Elliott då?! Först leker vi lite i rutchkanan och sen går vi in i lekförrådet och väl där så hittar Elliott en liten pojke som han går fram till och kramar omkull!! *haha* Han kramar lilla killen så att han ramlar baklänges och slår i huvudet i väggen.. Men inge hårt som tur va! Det gick över efter några minuters skrik.. ;P Det roliga var att Elliott har aldrig träffat den där killen förut.. Inte vad jag vet iaf.. ;P Kärlek vid första ögonkastet.. ;P Han var blond med lockar precis som Elliott.. Jätte söt.. *thihi*

Nu ska jag gå och sörpla i mig lite kaffe.. Är väldigt trött så jag hoppas att det ska pigga upp lite.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback