En glad överraskning..

Telefonen ringde precis för andra gången idag.. Konstigt.. Folk brukar inte ringa så här "tidigt" annars.. Den första var från Vitalas som ville att jag skulle bli kund hos dom igen.. Men icke sa nicke där fick dom gå tomhända.. :P

Och nu den andra samtalet kom från Jannes Blommor (tror jag hon sa) och sa att dom har blommor till en Nathalie och fråga om jag skulle vara hemma under eftermiddagen..

Så nu kommer jag ju att gå som på nålar tills att blommorna kommer! För jag har ingen aning om vem dom kommer ifrån.. :O Eller jo en liten aning, fast det är väl mer som en förhoppning än aning.. Men men det återstår att se!!

Hoppas på att det blir eftermiddag snart!! :D

(kanske ska se till att klä på mig då.. *thihi* Annars lär jag ju skrämma ihjäl blomsterbudet!)

Kommentarer
Postat av: Toge

Gud så fuskigt!
Jag vill också ha blommor!
Nu blev jag avis!

Postat av: Toge

Jaa,jag vill lägga i tonade guldslingor i håret..
Tror jag..men jag ändrar mig alltid då jag vet att håret kommer att blekas i solen..
Så duktiga jag kommer inte att röra håret såvida inte någon annan betalar för det..hihi

2008-05-02 @ 12:19:40
URL: http://deliciousone.blogg.se
Postat av: Mathilda

Men va trevligt :D Det önskar jag att jag fick ngn gång ;) hehe

2008-05-02 @ 15:08:24
URL: http://jordgubbspannkaka,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback