East 17..

Från amerikanskt 80-tals pojkband till brittiskt 90-tals pojkband! Efter att hela vågen med nkotb så kom ju East 17 fram med sina ljuvliga toner.. Om jag kommer ihåg rätt så var väl inte Ceggy nått större fan av dom men däremot Kristel gillade dom mkt! Har för mig att hon tom åkte ut till Arlanda och träffade dom och sånt.. Stå utanför hotell och liknande.. :) En egenskap som jag ärvt av henne.. Jag har oxå stått utanför både Sheraton och Grand i väntan på att ens idoler ska komma ut så att man ska kunna få en slarvigt skriven autograf och i bästa fall även en kram.. :)



Dom ploppa upp från ingenstans och blev rätt stora fort om jag inte minns helt fel.. Sen försvann dom för att sen komma tillbaka med denna låt som jag tycker är helt underbar:


Men då hade dom tappat en medlem.. Tony Mortimer hoppade av och namnet ändrades till E-17 istället..
För er som vill läsa mer kan gå in här:
http://en.wikipedia.org/wiki/East_17
Den som letar kan även hitta några av medlemmarna på MySpace.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback