Sjukling..

Hej alla glada! Det var ett tag sedan.. Jag har varit sängliggandes de senaste dagarna. Sov igenom hela tisdag och onsdag och det är först idag som jag har varit uppe och rört på mig. Känner mig helt förvirrad när dagarna bara försvinner så där. Är helt ur balans nu.. Men förhoppningsvis så ska det förändras nu! Orka vara sjuk! :P
Men usch vad jobbigt det har varit. Jag har pimplat hostmedicin, panodil och thé.. Har inte kunnat äta nånting och hostat som en galning och fy f*n vad ont det har gjort i halsen!! Men som sagt jag hoppas det är över nu för idag, fredag, ska jag ju jobba! Och imorgon, lördag, oxå! Då kan man ju inte vara sjuk! :)

Men som om det inte vore nog att jag har mått dåligt så idag när Elliott skulle gå och lägga sig så blir han magsjuk och kräktes 2-3 ggr.. :/ Stackars liten.. :( Usch jag hatar när han är sjuk! Man känner sig så hjälplös! Finns verkligen inget man kan göra som hjälper.. :(

Nu börjar huvudvärken komma tillbaka så det är nog bäst för mig att jag går och lägger mig. Jag ska vara på möte imorgon kl 10.. :/ Så det blir inte många timmars sömn för mig men jag kan alltid gå hem och sova vidare efter mötet.. ;P Elliotts pappa är nämligen här och tar hand om Elliott eftersom jag helt klart inte har kunnat göra det.. :/

Och alla ni som väntar; Vinnare kommer att dras så snart Elliott känner sig kry nog att dra en vinnare! :) Jag ska fixa iordning alla lappar så att han ska kunna göra det så fort som möjligt! :)

Kommentarer
Postat av: Toge

Vänd nu tillbaka ditt dygn!!
Ät en annorlunda kost så ska du se att du slipper att vara sjuk titt som tätt!

Postat av: Charlotte

Krya på er!
Jag tar påsklov nu - medan jag är borta pågår det en kul tävling där du kan välja mella ägg-stra fina priser! Glad påsk!

2008-03-14 @ 15:57:19
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Toge

hallå!!! vart är du någonstans??

2008-03-25 @ 14:32:11
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback