Prince Igor..

När jag var på jobbet i måndags så stod jag och packade hö medans Thomas gick och lassade spån balar och visslade.. Helt plötsligt började han vissla på en bekant melodi varpå jag säger att den där känner jag minsann igen och då börjar han nämna massa konstiga namn.. *haha* Det var tydligen någon klassisk snutt han gick och vissla på. Ni blir kanske inte förvånade när jag säger att det var inte därifrån jag hade hört snutten utan jag började berätta om vart ifrån jag kände igen den och det blev en väldigt intressant disskution som alltid med Thomas! Det märks att han har varit med både här och där inom både det ena och det andra. En väldigt intelligent man! Det är väldigt kul att disskutera med honom! :)

Men åter till snutten.. Jag berättade för honom att i början på 90-talet så var det en rappare som gjorde en låt tillsammans med den norska sångerskan Sissel Kyrkjebø och introt och refrängen består av just denna snutt. :)

För er som behöver påminnas:


En riktigt bra låt! ;)

Kommentarer
Postat av: David

Hej,

Hittade in på din sida, och direkt när jag såg att du hade lagt upp den videon blev jag tvungen att stanna kvar en stund och kika och lyssna. Den är riktigt bra.

Ha det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback