Morrn Morrn..

Här har man typ precis gått upp.. Jag passa på att ligga kvar extra länge i sängen idag när Udden gick upp med barnet utan nå disskusion.. ;P Men nu känner jag mig lite mer förskyld.. Inte bra.. Men det får gå över.. Solen lyser ju.. ;)

Jag ska strax iväg till sthlm och möta upp en tjej för att hämta upp en hamster som på torsdag sedan ska vidare till Skåne.. :) H*n ska flytta ner tillsammans med en av mina choklader. :) Riktigt nice att sprida ut dom lite i landet.. *thihi*

Jag kanske borde göra mig iordning.. Vi ses igen om några timmar.. :P Då har jag en liten överraskning åt er.. ;P

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

ge mig en överraskning :P NU!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback