Jävla unge..

Elliott har lärt sig att klättra upp på bordet så nu gör han det med jämna mellanrum och sätter sig och gungar på bordet. Jätte kul när man vet att alla skruvar inte sitter så fast som dom borde.. :S

Efter att man hämtat ner honom 20ggr på mindre än 5min så kommer den där lilla känslan att han borde f*n få ramla ner och slå sig så att han lär sig! Men sen kommer den där lilla spärren som skiljer en från de dumma som säger att man hämtar ner honom en 21 gång och så är "leken" igång igen.. :/ *suck*

Nån som har ett tips vad man ska göra?! Han knuffar ut stolarna själv och jag vill inte att han ska slå sig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj tack jag blandeade!!

Postat av: Toge

Han måste lära sig att det gör ont att göra sådana saker..lägg en filt brevid för säkerhetens skull..
Man måste låta barn vara barn..

2008-03-06 @ 22:30:00
URL: http://deliciousone.blogg.se
Postat av: Susie Kate Mela

Jag förstår din oro,, jag kommer nog vara världens mest oroliga mamma typ sne när jag får barn..

2008-03-06 @ 23:03:06
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Linda

Ja det är svårt det där.. man vill ju inte att barnet ska få ont.. men det är väll det ända sättet att få dom att lära sig.. dom måste lära sig vad smärta är.. man kan inte skydda barn från allt det onda.. det är det som får barnen att utvecklas.. men en filt eller nått så han inte skadar sig lika mycket..

2008-03-07 @ 00:00:32
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback