Hemma igen..

Nu har vi kommit hem igen.. Var en bra och rolig dag på jobbet.. :) Hade riktigt trevligt. Inte så mkt kassajobb idag utan det vart att packa halm och fylla på maten.. :) Men jag sålde lilla Frou Frou idag iaf.. Dvs en av mina hamstrar..

Jag tog med mig en hona av mina ungar idag pga att chokladhanen som bodde på Fäboden vart ju tingad av en vän i skåne så jag fick byta ut honom och samma dag så lyckas jag sälja henne. Duktigt jobbat.. ;) Sen att det var lite halvt bestämmt redan innan behöver vi ju inte avslöja.. *haha* :P
Det var en kompis till Felicia som var och köpte henne. :) Så på måndag blir det att åka dit med sista ungen kvar i kullen.. ;P Trevligt trevligt!

Nu ska jag äta lite mat och sedan ska det packas för ikväll drar vi till min mormor och sover där för att tidigt imorgon ska vi ta bilen bort till hamnen och åka med stooora båten för att fira grabbarna grus som fylller 3år!! :D Det ska firas på stooooora båten.. Dvs en Viking Line båt.. :P

Ska väl fixa lite med djuren oxå så att dom får nytt vatten och mat innan jag åker iväg oxå.. ;P

3st har joinat tävlingen so long! Kul! :) Jag har inge minimum gräns utan desto mindre än är med desto större chans har man att vinna.. ;P Den 7mars tar tävlingen slut vare sig det är 3st som är med eller 23! :P Här är vi inte snåla.. *haha* ;P

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

Nej usch detta är så hemskt! han måste ha jätteont! jag har kikat lite i munnen förut men inte sett kvisten för den sitter så långt bak å högt upp! Usch stackars katt. Om en timme är den förhoppningsvis ute. Hoppas han kan äta redan ikväll, att han inte kopplar samman mat med smärta.

Postat av: Eva

Nä det är inte snålt alls... mycket givmilt av dej! :o))
Hoppas du sover gott nu.
/Eva

2008-03-02 @ 01:59:13
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Linda

Undrar hur långt det är till att pricka in rätt kommentar tro?

2008-03-02 @ 19:49:34
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback