Härligt!

Äntligen hemma! Det har varit en lång dag.. Men efter en hel dag på sjön så gungar det fortfarande för mig. Och benen är inte lagom ömma dom heller efter en hel dag springandes efter massa glada barn! *thihi*

Och så kommer man hem och har fått en massa kommentarer!! Massa trevligt!! :D Kan säga att det är inte alls långtkvar nu!! Om ni är lika duktiga på att lämna kommentarer imorgon som ni gjort det senaste dygnet så kommer vinnaren koras imorgon! ;) Kan ju avslöja att när tävlingen startade så var det mindre än 100 kommentarer kvar och ja jag tänker inte avslöja hur många det är kvar nu men jag kan säga att det är mindre än 50 men mer än 10.. ;P *thihi* För lite hjläp på traven.. *thihi* :)

Nu ska jag lägga mig på soffan med en kopp thé och bara sjunka in på hemmaplan.. Får se om jag berättar mer om dagens strapatser imorgon.. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback