Hämtööör(d)..

Nu har jag varit i sthlm tur o retur för att hämta en liten silversvart långhårs satin hane till min kompis Malin i "scowne".. Han är köpt från en jätte duktig uppfödare som heter Lotta, hon har Geishas hamsteruppfödning.. :)

Kul att så många är med och tävlar! :) Ska bli riktigt spännande att se vem som har turen med sig och vinner sen! ;D

Nu ska jag instalera lilla Bon Bon, som jag tror att den lilla hamstern hette.. :) Och sen ska jag fixa iordning lite kaffe och vänta på att Malin ska komma online. Kanske ska plocka lite hemma oxå så att man kan se golvet.. Just nu ligger det leksaker precis överallt.. Men det är väl så det brukar vara så länge barnet är vaket.. :/

Tudelu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback