God natt!

Så var det dax att gå och lägga sig.. Jag har lite ont i huvudet så det blir till att gå å lägga sig tidigt.. Eller ja för mig är det tidigt att gå och lägga sig innan kl 2.. *haha* :P Dåliga vanor man har!

Idag har det inte hänt så mkt mer än att Daisy har bitit sönder kaninens vattenflaska. Knäpp hund! Och så har jag varit iväg till Uppsala med min mamma, mormor och lillebror.. Vi var först in till Telenor och lillebror förlängde sitt abonemang och köpte en ny mobil.. Jag passade på att smita in till apoteket och köpte hostmedicin, huvudvärkstabletter, ad droppar och en mun termometer.. Udden vill nämligen inte använda sig av Elliotts stjärt termometer.. *haha* Kräsen pys det där.. *asg*
Sen efter det så var vi in på PC city.. Jag hitta en bärbar dator som jag tror skulle passa mig.. *thihi* :P Vi skulle igentligen köpt en ny till mormor men den hon ville ha fanns inte kvar.. Utförsäljning ni vet, då annonserar dom i tidningen om bra pris och sen har dom bara ett ex.. Typ.. :P

Men både mamma och Kim hittade roliga saker iaf.. Kim köpte två filmer; Oceans thirteen och Scarface.. Och mamma köpte en dator till min lillasyster.. Bortskämd snorunge.. *haha* :P Nej då.. En billig dator som hon ska kunna spela på så att mamma ska kunna få ha sin dator i fred.. Plus att Felicia har ju precis fått ett stort jevla höj och sänkbart skrivbord så hon måste väl ha nån användning för det mer än att hamstern står på den.. :P *thihi*

Men nu sooooooova!! Udden ska nog jobba imorgon igen efter massa sjukdom. Det är lättare för honom att åka till jobbet än att vara hemma.. *haha* :P Men det är bara för att han är så lat.. Han tror att när jag är hemma och är sjuk så sköter sig Elliott helt själv.. Han vet inte hur det är att vara riktigt sjuk och behöva ta hand om barnet iaf..
Nu har jag dock haft tur de senaste veckorna och fått hjälp med Elliott när jag varit sjuk.. Först av Udden och sen av Lasse och mamma.. :) Men ibland ska man väl ha tur! ;P

Men nu ska vi fan bli friska! Orka vara sjuk längre! Jag håller på å blir galen! Vi får sova oss friska.. ;P

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Toge

Vad fuskitgt att du få hjälp och inte jag1 :'(
buuhuuuu!!!
Jag var magsjuk och fick ta Alexander själv för att en korkad människa inte hade tiiid..blaha blaha!

Men sen så var ju Alexander jätte glad närjag var dålig..han skrattade åt mig heela tiden!

Skadeglädje är den sanna glädjen! =)
haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback