God natt!

Ja jag tror nog att det är dax för mig att knoppa om jag ska orka gå upp imorgon och vara trevlig. Jag ska jobba imorgon oxå. :) Gerd ringde förut och sa att det inte funkar för Mikaela så jag kommer att få ta över henne timmar om jag vill.. ;) *thihi* Me happy! Så det blir väl mån, fre och lör tills den 1 april då ordinarie kommer tillbaka igen..

Fan att man inte har körkort och är helt beroende av mamma att komma dit, men än så länge har det ju funkat.. :)

Imorgon ska vi köra Elliott tills hans faster oxå då han ska spendera helgen där eftersom jag ska jobba på lördag och på söndag ska jag vara på hamsterutställning hela dagen och Udden som igentligen skulle ta hand om barnet denna helg valde att jobba över lite istället för att tjäna in lite extra pengar. :) Han känner sig fattig.. ;P *haha*

Nu ska jag dricka upp resten av min saft och sedan gå och nanna.. :)

Natti natt! Sov så sött! :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas du sover gott nu! :o))
/Eva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback