God morgon!

Usch vad jag inte ville gå upp imorse! FY! Jag skulle gärna sova minst 5 timmar till.. :P Huvudet hänger inte riktigt med.. Dumma förskylning!
Jag kommer nog göra en liten fuling och gå och sova middag med Elliott sen. Så att jag orkar jobba sen.. ;P

Just nu ligger Elliott i soffan och dricker sin andra vällingflaska och jag håller på och plockar i diskmaskinen. Eller ja jag tog en liten paus nu men ska snart fortsätta och sen är det dax för frukost för mig. :)


Glöm inte att idag är sista dagen för att vara med i
Tävlingen! Har du inte anmält dig än så gör det! :) Vinnaren dras på söndag så fort jag och Elliott kommit hem. :)

Vad har ni annars för planer för dagen? :)

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Jo, härliga ungar! :-)
Gener är det inte tal om när det gäller Antonio. Han pappa har adhd/damp, men själv är han världens kugnaste bebis .Jag trotr mest på att miljön runt barnet påverkar hur de bli, allt från uppmärksamhet, bekräftelse osv...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback