God morgon!

God morgon allihopa! Här hemma lyckades vi somna om.. ;P Trevligt nog.. *thihi* Elliott vakna klockan 7, då var det upp och byta blöja och leka lite. Sen fixade jag välling och vi gick in och la oss i sängen och då minsann somna vi båda om igen.. :) Jag somnade nog innan honom.. *thihi* Mega trötter kan man minst sagt säga.. :P

Men nu är vi uppe, både på gott och ont.. :P Jag känner mig sjuk igen och då mest i huvudet! :P Känner mig lite "dimmig" i det.. Tror nog det är förskylning på g.. Brukar kännas så här då.. Saker går inte fort när man känner så..

Tur att Udden kommer ikväll då så att jag kan få lite sovmorgon nu tis, ons och kanske tors.. ;P Men mest av allt hoppas jag på att jag blir frisk.. :)

Nu ska jag se om vi har nån frukost.. Tror faktiskt inte det. Inte till mig iaf, till Elliott finns det alltid.. ;P

Vad ska ni ha för er idag då? :)

Kommentarer
Postat av: Essan

är inte vi alltid sjuka i huvudet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback