Dega i soffan..

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på CSI NY.. ;P Kanske ska fixa mig en mega stor kopp med thé oxå.. Riktigt najs.. Eller KALAS!! Det är dagens ord.. *haha* ;P

Ska berätta om Elliotts dagar som spelkung på båten oxå.. :P Han låna 20kr av nonno (min mormor) och ställde sig vid en sån där maskin, typ enarmadbandit, och stod och slog och slog och sparade och vann! :) När han var upp i +10kr så tog vi ut pengarna och skulle ge tillbaka dom till nonno som tack för lånet men då ville hon inte ha dom! :O Så då råkade Elliott gå tillbaka och spela upp dom istället.. *haha* Men han hade skoj och jag var glad för det betydde ju att han stod still iaf lite mer än 3sek! :P Mao jag hade inte nått alls med hela grejjen att göra.. *haha*

Vad hittar ni på nu så här på kvällen? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha han kommer nog att bli en riktig bra spelare då. Jag gör inget alls. har tråkigt

Postat av: Susie Kate Mela

Såg du Outsiders också?

2008-03-03 @ 23:27:33
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback