Tom..

Jag mår inge bra.. Jag känner mig tom.. Ledsen.. Värdelös.. Bajs.. Jag vill bara krypa ihop i ett hörn och försvinna för en stund.. Varför lyckas jag aldrig göra nått rätt?! Varför föddes jag som en förlorare?! Lr rättare sagt; Varför har jag gjort mig själv som en?! Jag trivs inte med mig själv.. Jag trivs inte i min lägenhet.. Jag vill flytta! Jag mår inte bra här! Jag försöker skratta och vara glad men innerst inne vill jag bara fly.. Långt här ifrån! Jag vill bort! Bort från alla idiotiska människor!

Kan ni inte bara försvinna?! Varför ska folk vara så jävla elaka för?!

Jag är besviken på mig själv.. Att jag aldrig lyckas göra som jag vill.. Att jag aldrig lyckas med nått i mitt liv.. Det enda bra och positiva i mitt liv är Elliott! Han och mina djur.. Resten skulle jag kunna slippa.. Det ger mig inget.. Värdlösa lägenhet! *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback