Sova kanske?!

Nu har jag varit ute och kollat till kaninerna och dom är hela och nu har dom även fått lite mat.. :) Grinden är stängd! Får se om den håller sig så.. :P

Jag ska gå och lägga mig. Är jätte trött och nu har jag ju ingen som kan gå upp och ta hand om barnet imorgon utan jag måste ju gå upp själv med honom..

Imorgon ska jag kolla om det verkligen är magsjuka han har?! Känns ju väldigt konstigt att han ska vara sjuk på dagis och sen bli frisk så fort han kommit hem.. :/ Jag funderar lite på om det kanske är mjölken.. Om dom kanske ger honom mjölk till maten och han kanske inte riktigt tål det.. Det ska testas imorgon tänkte jag.. Så får vi se hur det ligger till..

Spänningen är oooolidlig.. Tycker ni inte?! *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Japp jag väntar med spänning på att få veta

2008-07-01 @ 00:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback