Ovana..

Elliott har dragit på sig en ful liten ovana.. Han vaknar mitt i natten och är hungrig.. Det har han inte gjort sedan han var liten men nu sedan nån vecka tillbaka har det kommit tillbaka.. Detta trotts att han får 2st vällingar innan läggdax.. :S Jag tror nästan att det blir dax att införa risifrutti innan vällingarna igen.. Jeeeevla matvrak.. :P

Fast han vaknat inte varje natt.. När han bara fått en vällingflaska innan läggdax vaknar han nästan alltid tror jag.. Jag måste börja skriva upp vad han får om dagarna för att se sammanbandet.. Om nätterna är jag för trött och på morgonen efter har jag glömt bort.. :S

Jag hann iaf precis somna innan jag vart väckt.. Riktigt trevligt.. Får bara hoppas att jag kan somna om nu för att jag hade jätte problem att somna första gången.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback