Ny BH!

Igår var vi in till en bh butik i Uppsala som heter "Vivi & Viktoria". Vi åkte dit innan jag skulle till jobbet så det skulle bara bli en snabb visit på ca 1 timme.. Men tjena.. 3 tanter som skulle prova bh:ar och sen jag då.. Det gick på lite mer än 1½timme så jag kom ju försent till jobbet.. Vilket inte var det bästa då det var slut på både det ena och det andra.. Men jag lyckades fixa till det rätt bra ändå.. ;) *thihi*

Men det var ju inte det jag skulle komma fram till utan det faktum att jag har köpt en ny bh! Äntligen äntligen äntligen kan jag gå med bygelbh igen! Jag tycker det är ett måste när man har sån tung byst som mig! Det avlastar axlarna lite.. :)

Och efter att ha gått med amningsbh i typ 1½år så känns det rätt skönt att äntligen få upp hyllan på rätt nivå! *asg*

Jag har gått och välkomnat tuttarna tillbaka! Det var länge sen! *haha* :P Känns som en evighet sedan.. *asg*

Men fy sjutton.. Jag trodde att jag skulle ha gått ner till min vanliga storlek men icke sa nicke.. Jag gick och hämtade massa 85G som är min ordinarie storlek, lr va innan Elliott. Men det var ju bara att snällt sätta tillbaka och leta efter H istället! :O Tyvärr har jag ju smaskat i mig lite onyttigt så jag hade tydligen gått upp en storlek runt om oxå.. *thihi* Fast jag fick ju på mig 85 men det var lite tajt. Fast jag tycker nästan 90 sitter lite halvlöst. Men samtidigt skönt. :) Så mitt hopp om en svart bh i 85 G gick fort i stöpet. Hittade några men jag kunde ju inte ha dom.. Tuttarna välde ju över.. :S Och i 90 H hittade jag bara EN bh.. Så jag fick snällt köpa den..

500kr fattigare vart jag på kuppen.. För EN bh.. Det tycker jag är hemskt elakt! *muttrar o skruvar* Och den är inte ens svart.. :/

Kommentarer
Postat av: evelina

Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Linda

Meeh, ja dte är idiotiskt.. har man stora bröst ska dte kosta också.. suckar

2008-06-25 @ 16:27:10
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback