Leta leta hitta hitta..

Ska man göra lite nytta kanske?! Plocka ur diskmaskinen och sedan plocka i nytt.. Leta efter köket och kanske hitta det?! Udden gör ju inget.. :S Känns ibland som att skotta när det fortfarande snöar.. :/ Fast han brukar plocka upp i vardagsrummet ibland.. Ibland hjälper han till men det är lite sällan om du frågar mig.. Och jag orkar inte plocka upp efter mig, Elliott och han.. :(

Ska försöka hitta sovrummet oxå.. Leta leta.. Kanske lägga in Elliotts nytvättade kläder i hans byrå.. Kanske kan vara en bra idée?! Om jag inte hade varit så trött.. :S Har tagit fram lite choklad så att jag kan pigga på mig lite.. *thihi* Mums Mums..

Hade tänkt baka oxå men helt plötsligt vart jag jätte trött.. :S Men nån nytta måste jag göra innan jag går och lägger mig.. Annars har ju dagen varit i onödan.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback