Jag blir galen!!

Strax innan kl 14 så ringde dom från dagis och sa att Elliott har minsann blivit magsjuk IGEN!! Han hade varit lös i magen. Och dumma som dom var så hade dom tagit av Elliott byxorna för sovstunden och han hade bara tröja på sig och jag har varnat dom för att Elliott kan inte gå med bara tröja och blöja för att då tar han av sig blöjan..

Och vad tror ni han hade gjort på vilan?! :P Jo då.. Först bajsat löst och sedan tagit av sig blöjan så det var bajs över hela honom, hela madrassen och även på väggar och golv.. Så då ville dom inte ha kvar Elliott längre.. Bråkiga människor.. *haha* :P

Men som sagt jag har varnat dom! Men tydligen har dom sagt för nån vecka sedan till Udden att Elliott kan gå så när han är där för att han tar inte av sig blöjan när han är där.. Men ojj dom hade visst fel.. Lite skadeglad är jag nog.. *haha* Finns ju en anledning till varför man varnar! :P

Men suck och stön iaf.. Det är femte veckan med magsjuka.. Jag börjar bli jävligt trött på det nu! Jag funderar faktiskt på om Elliott ska få börja sin semester en vecka tidigare.. Känns lite dumt när han bara blir magsjuk så fort han kommer tillbaka.. :S Och nästa vecka är ingen av hans ordinarie fröknar där så jag tror nog att det får bli att han får en extra vecka semester.. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

*Man kan inte bli nått man redan är!! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback