Baka eller sova?!

Imorgon bär det av till Västerås för att träffa massa hamster bekantingar.. Ska bli riktigt kul.. Speciellt då jag älskar att åka bil.. ;) Vi är 4st som kommer att bila tillsammans från Upplands väsby.. Så det är samling i väsby strax efter 11 imorgon.. ;)

Jag har skrivit en lista på allt och alla som ska med.. Får hoppas att jag inte glömmer någon.. ;P Och snälla hoppas på fint väder till oss! Vi vill inte att det ska regna.. :(

Imorgon ska Madigan flytta oxå.. :( Usch känns lite vemodigt.. Men endå bra.. Jag vet vart hon hamnar och jag står först på kö att köpa tillbaka henne om hon ångrar sig.. ;)
Sen ska jag även bli av med Ceridwen, en bö sobel hona som jag inte riktigt är nöjd med.. Hon åker på zoo.. :P Och mer då?! Joo skp honan som jag var och hämta för nån dag sedan åt en bekant ska få åka med och sedan byta hotell så hon hamnar hemma hos Eva innan hon åker vidare upp till Dalarna i början av nästa vecka. :) Då blir Malin, ägaren, glad! :D
Jag ska även ha med mig resterande ungar i cirkus kullen. Harlekin får stanna hemma men Maximum, Scott och Olympia ska få följa med och se om dom kanske kan hitta nya hem.. Om dom inte blir sålda hade jag först tänkt att jag ska ringa runt till olika zoobutiker men jag tror nog att dom får stanna hemma då.. Får se hur dom växer på sig. ;) Jag är ju bara hur kär som helst i Scott.. Han är ju bara för underbart söt.. Och Olympia är ju den snyggaste i kullen.. Så henne skulle jag ju igentligen vilja behålla men har ju faktiskt ingen användning för henne.. Eller jo det har jag ju men jag har ju hennes storasyster hemma som är i samma färg.. :S Ja det är svårt det här.. :P Inte intressant för nån mer än mig.. ;P

Men inte nog med att jag ska ha med mig och bli av med några! Jag ska ju även få med mig några hem! :D 3st faktiskt.. Det var inte riktigt planerat så från början.. Men det råka bli så.. :P En normalfärgad umb dominant spot hane, en caramell hona och sedan en silver sobel bö hona! :) Ska bli riktigt spännande det här! :D

Titanic som nf umb dom spot hanen heter ska få sätta igång babymaking maskinen på en gång! Han ska nämligen på inplanerad dejt med Tosca! Det ska bli riktigt spännande! :D Hoppas på lite bö sobel dom spots! Det skulle ju bara vara föööör läckert!! :D

Nej nog hamstersnack för mig.. Kommer ju bli gott om det imorgon så bäst att fixa iordning burarna som jag nu helt glömt bort.. *kokobollo* Och sen blir det nog att sova! Funderade förut på om man kanske skulle baka nått till träffen men det känns lite sent att göra nu.. :P Nu får jag sova istället så att jag är utvilad tills imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: jag stängde av klockan :P :S

Postat av: Angelica L

Ha en bra kväll :D

2008-06-29 @ 20:53:02
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: jag håller med dig.. verkligen dagens bästa!! hahahaha

2008-06-30 @ 01:12:55
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback