Powernap..

Ja jag hoppas verkligen att det var det jag fick nu.. Har bara sovit en snabbis för att först ringde en tantaloona vars hamster jag ska passa över sommaren. Lite halvinackordering här.. ;P Och sen så ringde mamma och störde när jag försökte somna om.. :/ Mamma är stressad för att hon ska åka till frissan med Adia och ska vara där kl 15, samma tid som jag ska börja jobba.. Så jag kommer att få vara på jobbet vid typ 14.30 istället.. :/ Men men hellre det än att komma strax innan 16 och se att vi varken har nå hö eller halm.

Så nu ska jag tvätta håret och leta upp kläder till Ellan.. Han har bara ett par byxor på sig och nått säger mig att han bör ha en tröja, strumpor och möjligtvis även en jacka på sig innan han går utanför dörren.. :P Och kanske jag oxå.. Som bara sitter här i en tröja.. *haha* För min del är det kanske byxor, strumpor och eventuellt en jacka oxå som gäller? Eller vad tror ni? Är det ett smart drag att gå och jobba i bara en tröja? *haha* Ni tror inte att jag skulle få sparken eller att folk skulle titta konstigt på mig? *haha* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback