God morgon!

Eller god förmiddag, lr vad ni än vill kalla det.. Hade tänkt gå upp kl 10 men så vart det inte riktigt.. Som ni märker.. :P *thihi*

Har lite saker jag måste göra innan jobbet idag så jag har väl igentligen inte tid att sitta här men men vi gör det roliga först och det tråkiga senare.. ;P

Kopplade in den nya telefonen igår men den funkar inte.. Så nu tror jag minsann att det är inte alls telefonen som det är fel på utan det är nog den där jedrans telefonsladden.. :/ Suck! Då måste jag ju köpa en ny sån..  Undra om jag verkligen behöver 5m som jag köpte förra gången.. Kanske kan köpa en lite mindre denna gång.. ;) Men ny måste jag iaf ha.. Får se om det går att skicka iväg Udden..

Fast det förståss.. Udden har ju tappat bort sin plånbok.. Och i den ligger ju hans kort, id-kort och alla såna grejjer. Och jag har precis betalat massa räkningar så jag har inga pengar kvar på kontot.. :/ Så det är ju frågan hur vi ska kunna köpa en sån sladd då.. :/ Well well det är bara att leta vidare..

Elliott ligger i sängen och ska sova men han verkar inte vilja.. Han ropar på Martin och glass.. :) Får se om han har nå tur så att Martin kommer med glass då.. Jag tror ju dock inte det.. :P Jag har ju inte ens fått svar på det sms jag skicka till Martin.. :O Taskigt!

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Gisele

Sparka Udden på smalbenet från mig och hälsa han att han ska minsann sköta om sin käraste och inte tvärtom! grr thihi =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback