Elliott = tjej?!

Imorse hade Elliott haft jätte kul och varit lite dålig i magen så det var bara att direkt sätta honom i badet och duscha av både rygg och ben.. :P Urk!
Och då passade jag på att schampoonera in hans hår och tvätta det oxå.. När han ändå var där.. ;P Och hans hår går längre ner än axlarna när det inte är uppkrullat.. :P Så jag tog faktiskt fram saxen och var på väg att klippa av liten men nej jag kunde inte! Det gick bara inte.. :/ Jag ville helt enkelt inte.. Visst har jag tänkt klippa det tidigare men jag tror nog att nått "proffs" får göra det istället.. Vill ju inte att han ska se maläten ut.. Men jag har planer på att han ska få klippa lite i nacken men inte mycket! Nej han måste fortfarande ha lite längd.. ;) Han är ju såå söt i sitt hår! Jag skulle inte kunna se honom som snaggad. Det skulle inte passa.. :/

Men iaf.. När jag kom på mig själv att jag inte klarade av att klippa så fick det mig att fundera lite.. Är det så att man är i lite förnekelse? Att man igentligen skulle velat ha en tjej? Visst jag förnekar inte att jag hoppades innan Elliott föddes att det var en tjej som låg där i magen men sen efter att Elliott kom ut så har jag inte kunnat tänka mig att han skulle kunna vara en tjej. För ett liv utan Elliott skulle ju inte vara något liv alls! Så som han förgyller mina dagar med bus och spring. Det hade inte varit samma sak att ha en tjej.. Det hade ju varit mkt lugnare.. *haha* :P

Men vad läser jag sen?! Jag har surfat runt lite på
Aftonbladet och råkade tydligen klicka mig in på Klickbloggen och vad läser jag där?! Jo detta! Jag kan ju inte annat än att skratta! *haha* :D Precis det som jag stod och tänkte på när Elliott badade.. :P Men jag kan ju säga att jag tror inte att jag kommer tillåta att Elliott får så långt hår som Celine Dions son.. :S Shit! Visst om han väljer det själv så får han väl det men nääää... Måste ju bli jätte varmt.. :/ När Elliott blir stor nog att välja sin frisyr själv så kan han väl få det men tills dess får han ha så där lagom långt hår! Han är ju så söt i sina lockar! ;D



Kommentarer
Postat av: sanny

sikken liten sötnos :)

Postat av: Gisele

Han måste bli väldigt varm & svettig i huvudet.

Söt liten krulltott

2008-07-02 @ 19:03:08
URL: http://deliciousone.blogg.se/
Postat av: Linda

hahaha så söt "Ellan" är :P

2008-07-04 @ 01:14:05
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback