Vilken pärs..

Elliott hann somna så jag fick gå ut precis på baksidan bara med hundarna så att jag fortfarande skulle kunna höra honom om han skulle vakna.. Och gud det var ju inte det lättaste att gå ut med 3 hundar varav 2 i flexi och en av dom i flexi e cp-damp hund.. *suck* Hon hoppa ju hit och dit och snurrade in sig i d värsta kombinationerna kändes det som.. Och så lekte det barn en bit ifrån så både damp hunden Cookie och Daisy ville ju dit och leka.. Oliver brydde sig inte speciellt.. Daisy satte sig bara ner och kollade på barnen medans Cookie sprang både hit och dit.. Så inge kisseri eller bajseri vart det för någon av hundarna.. :S Så jag lär ju få plocka upp.. Jag får se till att vara klar med allt mitt(lr ja iaf så pass så att jag kan lämna för en stund) när Elliott vaknat så att det bara är att gå ut med barnvagn och alla bushundar och gå en mellanlång promenad.. Inget jag ser så jätte mkt fram emot.. Tror nog jag bara tar flexi på Oliver och vanliga till d andra två knashundarna.. :) Annars lär jag ha att göra.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback