Va?!

Här går man och lägger sig och tänker att man ska försöka att inte skriva så mkt så att man hamnar på "Mest aktiva listan" för där hamnar bara folk som skriver massa onödiga inlägg men kolla.. Vad är det jag ser?!


image279


Ovanför Engla's Showroom, men långt från toppen.. ;P Ser att lilla söta Linda har klättrat rätt bra upp.. ;) All About Linda.. ;)

Men shit detta måste betyda att jag skriver massa onödiga inlägg.. Va fan.. Antingen måste jag ändra uppfattning eller så får jag sluta skriva.. :/ *haha* Jag som tycker det är kul att skriva!!

Vilka bloggar på listan följer jag då?! Jo
Engla, Linda, Eva, Linda och Stina-Lee.

Vilka på listan följer du?! Och varför?

(*haha* när jag väl skrivit detta inlägg är jag väl inte längre med i listan.. *haha* Skriva och prata i telefon samtidigt inte är inte riktigt min grej.. ;P)

Kommentarer
Postat av: Lullan

hehe fan va kul :D att du & linda va me på listan :P

Postat av: Ladysoul

Hihi.. :P
Den där videon var för kuuul :D

2008-01-10 @ 21:23:40
URL: http://ladysoul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback