Tvättning pågår..

Mamma ringde tidigare idag och sa att hon skulle åka till sthlm för att hämta mormor och då var ju jag och Elliott "tvugna" att åka med, hon kan ju inte få åka nånstans utan oss.. *haha* :P

Så vi åkte dit och träffa Christine oxå.. Kusinen.. Och mamma fick hem Astrid och Roddan som dom hade lånat.. :)
Sen passade vi på och hämta upp Udden oxå. Jag ringde strax innan vi åkte för att säga att han inte behövde ta tåget.. På så sätt sparade han 59kr.. Woohooo.. *haha* :P

Just nu håller jag på å tvättar.. :) Har lyckats få igång 3 maskiner iaf.. :) Hoppas det räcker med endast 3st till.. Nästa tvätt tid blir inte förrens den 11 så det gäller att ta mycket när man kan.. ;P Jag brukar bara ta tvätt tid när Udden är här för att slippa springa fram och tillbaka med Elliott, visst är det nära men han måste ändå kläs på eftersom det är så kallt och det är ju bara jobbigt för både han och mig.. Och det går ju bra som det e så varför bråka till det då?! :P

Nu ska jag springa ut igen.. :) Tudelu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback