TÄVLING!!

Här sitter jag och kollar runt och vad hittar jag då?! Joo Maria Vuitton har en ny tävling på gång!!
Man kan vinna ett par super snygga skor!! Dessa skor har jag suktat efter hur länge som helst!! Dom är bara fööör vackra!! Helt annorlunda mot det enda par skor jag har; dvs mina vinterkängor.. *haha* Måste nog se till att skaffa iaf ett par till.. Därför håller jag tummar och tår och hoppas att jag vinner denna tävlingen!!

Hållt tummarna för mig!! :D

Länk:
http://mariavuitton.blogg.se/1200144787_tvling.html


Klicka för att stänga bilden
Så här ser skorna ut.. :) De röda. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

min favvofilm just nu är ju apocalypto. det är den bästa jag har sett på länge!

Jag älskar 28 dagar/veckor senare! dom är så bra! men inget man ska se ajälv det håller jag med om =)

Jag sa till sambon nu att jag skulle gå och hyra film själv men det får inte jag bara för att jag har fått syn på en film med den fula titeln "min högra fot" som jag vill se för att namnet är så fult hahahah. han är rädd att jag ska hyra den =P

Postat av: Estelle

Skoj!

2008-01-13 @ 03:08:48
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback