Tårtorna..

Som jag skrev tidigare så gick jag ju iväg till Ica för att kolla om dom hade nån liten princess bakelse lr liknande.. Och vad tror ni?! Jo såklart vart det tomt på typ alla hyllplan.. Så jag tänkte att "jaha jag får ställa mig och göra en tårta".. Men det känns ju lite mastigt med en tårta till två personer, lr ja tre med Elliott.. ;P


Men jag gjorde som så att jag köpte typ alla ingredienser som när man gör tårta och så gjorde jag på detta viset istället:


image249


Gjorde även en choklad "tårta".. :)

image250 image251

Förklaring kommer senare om hur jag gjorde och vad dom innehåller.. Nu skriker barnet så jag måste ta honom..

Kommentarer
Postat av: Ladysoul

Wow.. Vad fräckt!! Men hur blev det då? Var det gott? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback