Solsken..

Sitter vid datorn. Har öppnat upp gardinerna så nu lyser solen på mig. Mycket mysigt och trevligt! Man blir lite pigg och mycket glad! Man ska dock inte kolla in i den starka solen för att då blir man förblindad för en stund märkte jag precis.. *haha*

När solen skiner på mig kommer jag och tänka på denna underbara låten; "Ain't no sunshine" och alltid när jag hör den låten i mitt huvud så är det en speciell liten gubbeloona som sjunger den. Nu kommer säkert några av er sitta som frågetecken så en liten presentation kan jag väll bjuda på:

Jamie Meyer var med i Popstars. Han kom 2:a. Vinnaren var Johannes *konstigt efternamn*. Han har varit förband till Westlife när dom var i sverige. Det var dock några år sedan Popstars visades på tv. Samma år som han var med var även Martin Rolinski med. Ni vet han som nu sjunger i BWO.. Martin åkte därimot ut mkt tidigare än Jamie, han fick avsluta som 5:a.. Men redan då snackades det om ett projekt med Alexander Bard, så jag har bara väntat.. ;) Och det var den infon som mitt huvud innehöll om dom två personerna. Dom som känner mig vet att såna där kändis fjant brukar absolut inte stanna i mitt huvud särskilt länge.. *haha* Eller hur.. *thihi*

Men iaf. Det jag skulle komma fram till: Låten:


Kommentarer
Postat av: Benita

Har sett han på Westlife konserten.
Gillade låten Psycho! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback