Segt..

Idag verkar det vara en rätt så seg dag.. Inte många som gått upp än.. Dvs inte många som har småbarn.. *haha* ;)

Själv sitter jag och pratar med min kusin på msn ang hostmedicin till barn.. Hennes son har hostat hela natten, stackarn.. :( Tur att Elliott inte är så hostig..

Idag ska Elliott få leka med sin morfar ett tag så att jag kan få sooooova!! I wish... :/ Nej här ska det tas itu med sovrummet som är en enda röra.. :S Jobbigt men måste göras.. Och sen ska jag ta ett mysigt bad oxå.. Det behövs!! Men det får bli efter städningen annars känns det värdelöst.. *haha* :P

Får se om jag hinner med nå mer oxå.. Han åker vid tjugo i ett och kommer hem vid 17-18 nångång.. Så lite ska jag förhoppningsvis hinna göra iaf.. :) Sen är det bara laga mat till det lilla busbarnet.. Undra om det kanske blir fisk och potatis idag!? Massa mums juh.. *thihi* :D

Kommentarer
Postat av: Toge

Vem kommer på besök?? förstår ingenting...
är såå trötter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback