Så var han vaken..

Nu har jag legat och försökt få Elliott att somna om i ca 40min. Det var tom så att jag somna en stund.. *thihi* Men det verkar som att han behöver komma upp och leka lite.. :/ Han har sovit sedan 19 så det är ju med väldigt blandade känslor jag låter honom gå upp ur sängen.. :S 3timmars "middagslur".. :/

Men jag hittade jag inte hans vällingflaska.. :S Udden ger den ju till Elliott och sen får han springa runt med den med dags gammal välling i hela dagen så den är ju lagom fräsch när den ska användas igen.. Behövs ju typ kokas vaje dag.. *suck* Och nu e den puts väck.. Om han bara hade fått i sig lite välling hade han säkert sovit fortfarande.. Fast det är ju inte helt säkert.. Oftast brukar han inte vilja ha välling när han vaknar "om nätterna" utan då är det bara tutte som gäller.. :/

Jaja det är väl bara att hitta på nått roligt att göra tills att han behagar att gå å lägga sig igen.. :P Man kanske skulle ta och leta reda på den där j*vla vällingflaskan..

Elliott sitter just nu i soffan och skriker på Daisy!! *haha* :D


Kommentarer
Postat av: Annika

jag fattar inte ens att nån beställde den! skeeetaful hehehe

har du haft en bra dag?

Postat av: Susie Kate Mela

Hah, alltså jag har FÖRSÖKT titta på 2 girls 1 cup,, men det går bar i 15 sek,, sen måste jag stänga av, den är för vidrig.

Denna videon han tittar på är vidrig på ett annat sätt, det är alltså i den ena videon en kille som skär av kuken med en yxa b.la och så ploppar han ut sina kulor.. och gör ett hål och börjar stoppa in hela manicken igen.. Den är äcklig,, men 2 girls.. är fan det värsta jag sett..

2008-01-08 @ 01:08:04
URL: http://candykate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback