Ooops..

Jag gick och la mig med Ellis och vovvarna och vaknade nu av att jag var peepee neding.. :S Inte bra.. Då lär han inte somna i natt heller.. Ond cirkel.. Blä blä.. 2 timmars sömn igen.. Inte bra!!

Och nu ska jag försöka klä på honom utan att väcka hundarna så att dom börjar röra på sig för isf kommer jag inte hinna klä på Ellis innan det ligger en överraskning på golvet.. o.O

Ska väl blöta upp Daisys mat nu så dom kan få äta lite innan vi går ut.. Daisy slänger ju bara i sig maten utan att tugga så det är bäst att man blöter upp den först..

Well well nu ska jag få arslet ur vagnen och göra det här oxå.. *thihi* :P

Kommentarer
Postat av: mingla

Ska på anställningsintervju nästa vecka. Har du erfarenhet kring det? Vad ska man tänka på och kan du ge lite tips? Vore snällt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback