Oliver..

Några har undrat vad Oliver är för ras.. Han är en liten blandis med 50% Papillon, 25% Chihuahua och 25% Dvärg Spets, lr dom kallas väl Pomerian nu för tiden?!

Hans pappa är renrasig Pappis med stamtavla och mamman är 50/50.. Vi har även Olivers lillasyster Fiffi hemma hos mamma och Olivers systerdotter, Fiffis dotter, Astrid hemma hos mamma.. :)
Där finns även Olivers son Max som kom till genom en tjuvparning när Oliver var ca 7mån gammal.. Mamman var Bichon Havanais..

Så hemma hos mamma bor släkten.. *haha* :) Sen finns det även 2st obesläktade hundar där; Kissekotten som är Papillon med liiite Japansk spets i och sedan har vi lilla Roddan som är Astrids fosterson och han är blandis mellan lhasa apso och nått mer som jag aldrig lyckas komma ihåg men jag har för mig att det kan tänkas vara papillon där med.. :P

Och alla mammas hundar ÄLSKAR min hund!! *haha* Förutom Max som inte gillar någon.. *haha* :P

image371
Min älskling på soffan med mig från tidigare idag.. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Fin hund :)

Postat av: sari

Vad söt den är! Ha det så bra

2008-01-20 @ 21:05:03
URL: http://morsan39.blogg.se
Postat av: Linda

Åh, så söt. Själv har jag två Japanska spetsar och föder upp sådana. Hade besök av en av valparna vi sålde för två månader sedan och han var sååå söt.
Längtar efter att behålla en valp vid nästa kull.

2008-01-21 @ 07:18:27
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback