Ny dag..

Denna dagen känns lite bättre.. Ska få besök idag av en bekant som ska köpa en hamster av mig.. Eller ja hon får henne eftersom jag vet vart hon hamnar då.. :) Så idag flyttar "lilla" Funny.. Jag kanske ska plocka fram hennes stamtavla redan nu så att den kan åka med den oxå.. :)

Sen ska jag ringa Lasse och höra om han vill ta Elliott några timmar, lr gärna tills imorgon, men det kanske inte han har lust med.. *thihi* Vi får se.. Håll tummarna iaf.. Jag skulle både behöva lite ensam tid för mig själv plus att jag skulle behöva städa hela lägenheten.. :S Även kaninen skulle behöva byta bur, vissa hamstrar skulle behöva ha rent.. Ja det finns saker att göra helt enkelt..

Men först ska jag ringa Lasse, elliotts morfar, och höra om han vill leka med ellis idag.. *thihi* :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback