Nu så..

Nu börjar jag bli riktigt trött.. Vi får hoppas att Elliott vill gå och lägga sig och sova snart.. Om ungefär en timme tänkte jag att vi skulle få sova nån timme eller två.. Då drar jag ut hemtelefonen och sätter mobilen på ljudlöst så ska det sovas för hela slanten.. :P

Får hoppas att jag blir lite piggare sen så att jag orkar pricka av sakerna på listan en efter en.. :) Behöver ju göra lite som inte står på listan oxå.. :/ Men det får nog vänta tills imorgon..

Elliott sitter och skapar flera punkter på listan åt mig.. Dvs han sitter och river ut allt innehåll i ett av mina skåp.. :/ Tur att det är ett skåp så det bara är att slänga in allt igen, man behöver inte tänka på att lägga in det fint.. *haha* :P

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

hade din mama två vid 17-18 :) ? nice.

Postat av: Tu Madre

åh, 47 och 5 barnbarn! haha, min mamma är 42 och har bara två (mina). om fem år kanske min brorsa har skaffat en i alla fall, vem vet?
din mamma har verkligen haft barn runtomkring sig hela livet... vad kul!

2008-01-31 @ 10:20:12
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Barn överallt! :D
hahaha, tror hon behövde jobba med nåt annat kanske...

2008-01-31 @ 10:41:02
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback