Nattamat..

Vart lite hungrig så jag bestämde mig för att fixa thé och en macka.. Tidigare idag köpte jag nå solrosmackor som skulle vara rika på fiber.. Förhoppningsvis smakar dom jätte gott men jag är lite skeptisk.. Köpte även rökt kalkon att ha på mackorna för det vet jag att det har jag ätit förut och det tycker jag ju om.. Och det är väl lite bättre att äta än hushållsmedvursten jag trycker i mig nu om mornarna.. :/

Men snacka om att man bli lite skeptisk när man öppnar paketet och det luktar typ Elliott bajs om kalkonen.. Typ som det brukar lukta prutt om köttbullar.. Det förstör matlusten liiite.. ;P Men bara man stängt paketet brukar det bli bättre, men det är just den där första öppningen som får en att fundera på över varför man äter köttbullar, lr som nu kalkon, överhuvudtaget..

Men iaf.. Nu ska jag avnjuta mitt thé och min macka och sen är det borsta tänderna och sen till kojs.. :)

image332
Koppen luras; Det är inte Espresso!! ;P Jeevla ljugkopp. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback