Nähää.. :P

Sitter och läser på aftonbladet att Shirley Camp och hennes kille väntar barn! Jätte kul!! Men en sak som jag tyckte var lite roligt var att i artikeln har dom skrivit:


"Hemkommen från en utlandssemester beslutade Shirley Clamp sig för att berätta via bloggen att hon och sambon Daniel Ottosson väntar barn tillsammans."

*haha* Jag skratta lite för mig själv.. Var dom tvungna att lägga till tillsammans?! *haha* Typ som att man inte skulle fatta.. Om du hade fått läsa: Hemkommen från en utlandssemester beslutade Shirley Clamp sig för att berätta via bloggen att hon och sambon Daniel Ottosson väntar barn istället, hade du då trott att dom väntade barn på varsit håll?! *haha*

Bara jag som har dålig humor idag och stör mig på konstigheter.. Men det såg så konstigt ut.. Tillsammans.. *haha*

För er som vill läsa hela artikeln:
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1724760.ab

Men ser hon inte glad ut! :D Massa Grattis till Shirley Camp och hennes gubbe!! :D

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Haha, så du var lika snabb som jag med att klicka fram till rean. Antar att det var fler än vi så mkt som vart slutsålt...
Äh, men barnavdelningarna tyckte jag att hade bara i strlk134, typ, så knappt nåt i min dotters storlek...

Postat av: Tu Madre

Strumpbyxorna till alice tyckte jag var värsta fyndet! :D

2008-01-29 @ 11:27:48
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback