Myskvällen slut..

Ja det verkar inte bli nån myskväll.. Inte för Uddens del iaf.. Det verkar som att han heller vill gå ut och festa lite med Kim och co.. Så det blir väl bara jag, Elliott och Oliver som får mysa framför tv:n.. :)

Förhoppningsvis kommer dom hem sent så att Elliott har gått och lagt sig så att jag får mysa själv framför en riktigt bra skräckis så att jag inte vågar sova sen.. *haha* :P

Måste gå och handla lite iaf.. Har ingen frukost till imorgon.. Och då ska jag nog fuska på mig nått gott oxå, men frågan är vad.. Glass, godis eller mittimellan.. *haha* :P

Men pizzan var helt okej iaf.. Är inte så mkt för pizza om jag ska vara ärlig.. :/ Visst kan man bli sugen men sen när man äter blir man oftast besviken för att det är inte så gott som man vill tro.. Och då blir man bara ledsen på sig själv att man ätit nått så onödigt och onyttigt.. Men men gråt inte över spilld mjölk! *haha* :P

Och en till sak: Tzatziki på pizza var inge vidare.. :/ Iaf inte på den pizzan.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback