Min Ellos katalog..

Det tog inte lång tid innan Elliott fick tag på den och hade riktigt roligt med att rycka lite sidor här och där.. Så här ser den ut just nu.. Några sidor är slängda tror jag.. Typ framsidan bla.. Och baksidan.. Och lite mera..

image333

Men det var pga detta som jag hitta dessa kläningar som jag tycker är jätte fina.. Finns även tunikor som är i liknande modeller.. Jätte fina tycker jag.. :) Om det inte hade varit för priset och det faktum att jag inte riktigt tror att jag får plats i den så hade jag helt klart slått till.. Helt underbara! :)

image731

Men denna byxdress är ju bara för gräslig!! Finns det folk som köper sånt här och tycker det är snyggt?! Dom borde ju skjutas.. Fy usch tvi och blää..



Klicka på bilderna för att komma till Ellos sida där du kan se lite snyggare bilder på dom.. ;) Byxdressen är tydligen en overall.. :/ Ful oavsett vad dom kallar den i mina ögon iaf.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback