Mat även idag..

Nu har man fixat så att Elliott ska få mat även idag.. *thihi* Ringde precis och fråga om han kunde äta hos Lasse o mamma istället för att dom ska komma och lämna honom precis innan maten.. :) Och det gick så bra så..

Sen så hoppas vi på att Lasse orkar bära motionscykeln oxå så kan den stå här och bli kissad på och samla damm istället för hemma hos mamma.. *haha* Förhoppningsvis hittar jag lite ork och cykla på den nån gång ibland.. :)

Men nu är det disk disk disk som gäller.. Ska försöka hitta lite bra musik att spela oxå.. :) Jag är en sån som gärna städar till musik medans Udden helst städar när det är helt tyst.. Ingen bra kombo direkt.. :/ Men det funkar.. Det är jag som får ge mig.. *thihi* ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback