Kokosdröm..

Vad glad jag blir!! :D Kollade precis min mail och vad ser jag?! Jo jag har fått ett mail av dom som köpt Kokosdröm, den lilla rödögda creme/caramellen från kak-kullen! :D

Hon verkade ha det bra och hela familjen verkade uppskatta henne. :D Precis som det ska vara. Hon har växt på sig till mer än dubbla sin vikt när hon flyttade dit. Färgen var den samma men ögon och öron hade mörknat.

För att citera: "Kokos mår fin fint hon är snabb, super gullig, söt, fin och vi älskar henne."

Dom verkar så nöjda så!! Och det gör en ju alltid glad. Det innebär att jag har gjort ett bra jobb och lyckas göra en bra kombination. ;) Tyvärr fick jag ingen ny bild men jag ska vara fräck och maila tillbaka och begära om en.. *mouhahaha* Nä men fråga snällt om dom har nån ska jag göra.. :)

Fy vilken bra start på dagen! Me happy!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback