Ja just det..

De här dagarna när vi inte haft Daisy om dagarna har Elliott gått och ropat efter Daisy mer än vanligt.. Varje gång posten kommer tror han att det är Kim och Daisy som kommer och han blir lika besviken varje gång det inte är hon.. Vadå kärlek.. Det fick mig att gå vääääldigt långt i framtiden till den tiden hon kommer gå bort.. Fy vad jobbigt det kommer att vara för Elliott.. Då kommer hon ha funnits i hans liv så länge han kan minnas typ.. :/
Men usch att tänka så när hunden bara är ca 16v gammal eller vad hon nu e.. Väldigt ung iaf..

Men det var inte det som var "ja just det" utan det var att igår fick jag post.. Från Kina.. :) En jätte söt liten kinesisk klänning som jag köpt åt lilla Engla i rosa.. :) Jag har inte vågat öppna upp och kolla på den helt än.. Den är ju så fint inpackad.. *thihi* Eller ja i en plastficka typ men endå.. *thihi* Men jag måste ju det eftersom den är köpt på Tradera så även om den är helt ny vill jag kolla igenom den innan jag ger positivt omdöme.. :)

Så här ser den iaf ut. :)

image318

Eller den ska se ut så iaf.. ;P Färget och mönstret stämmer iaf har jag sett.. *thihi* ;P 26kr betalade jag för den plus frakt på 58kr.. Leveranstiden var ca 10 dagar.. Inte illa för att skickas från utlandet, lr vad säger du? :) Det stod i annonsen att det skulle kunna ta mellan 1-2v. Men eftersom jag köpte en storlek som endå är för stor för henne nu spelar det ju ingen roll när jag får den utan bara ATT jag får den.. ;P

Och nu när jag fick den och allt gick så bra har jag även köpt en likadan till Englas storasyster Kajsa.. Fast en röd.. :) Jag tror att rött passar henne mkt bättre.. :) Den gick endast på 21kr + 58kr frakt. :) Så det blir ju inte alls farligt alls.. :) Bild på den:

image319

Jag älskar den starka färgen och jag tror att den kommer att passa bra på Kajsa.. :) Kajsa är mycket mörkare än Engla så hon passar i lite mörkare/djupare färger.. :) Och gud vad kul det är att köpa kläder till tjejer!! :D
Jag vill bara köpa massa!! Hittade även två andra kinesiska klänningar som jag förälskade mig i.. Men dom finns inte i passande storlekar för varken Engla, Kajsa eller Felicia.. :/ Man blir ju riktigt sugen på att köpa till framtida dotter, men tänk om man bara får söner då?! Vem ska bli den lilla stackaren som får växa upp i blöja och klänning då?? :P

  
Här är dom andra två jag förälskade mig i.. :) Klicka för större bilder.. Fast det jag inte gilla med den svarta är att den inte har några ärmar.. :/ Och det jag inte gillade med den ljusa är att den kostar 99kr i utgångspris utan frakt.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback