Ingen bio.. :(

Det blir ingen bio.. Tappa lite sugen när det bara är skitplatser kvar till Arn och Arn var väl den enda filmen som vi båda kunde tänka oss fast ingen var så där jätte mega sugen att kolla på den heller.. Udden ville se Alien vs Predator 2.. Men usch det vill inte jag!! Jag har ju inte ens sett 1:an!!

Så det får blir hemma kväll med först 28 dagar senare, som pojkvännen påstår att han inte sett och sedan blir det 28 veckor senare.. ;) Så det blir väl att gå iväg och köpa lite myspys till kvällen istället.. Barnvakt lär det inte bli nån så Elliott får vara med och kolla.. :O Inte bra.. Men men hur ska vi annars få honom att bli zombie så att han kan sova?! *haha* :P

Igår började vi med 5-minuters metoden på honom och USCH vad jobbigt jag tyckte det var.. Inge roligt alls att behöva höra honom gråta sig själv till sömns men vad ska man göra?! Han sov faktiskt bra när han väl somnat.. :) Själva insomningen första gången gick bra. Behövde bara gå in till honom en gång efter vi lagt honom sen sov han.. Eller vi och vi, Udden fick ta det då jag tror att Elliott skulle nog känna på sig att jag tyckte det hela var jätte jobbigt.. Men iaf efter nån timme eller två så vakna han igen och skrek kanske 1-2 timmar, usch usch usch jobbigt.. Udden fick ta det.. Jag klara inte riktigt.. Det är nog bra att han är här de första dagarna.. På måndag får jag lägga honom själv, för första gången i spjälis och med 5 min metoden.. Om jag inte hjälper till innan.. Efter att ha sett det faktiskt braiga resultatet igår så känns det lite bättre iaf..

Men när Udden kom ut strax efter att han hade lagt Elliott igår och jag hörde Ell skrika och Udden stod brevid mig; Det kändes INGE bra!! Jag var tvungen att ringa mamma och fråga om man verkligen får göra så!! Känns ju helt dumt mot barnet.. Men tydligen gör man så och det är jobbigt i början men efter nån vecka går det över och allt blir bra.. Helt klart en vanesak.. Inte bara för barnet.. Utan även för föräldern; dvs MIG!! :P

Nej usch, men som sagt förhoppningsvis blir det bättre om några nätter.. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

åååh vad gott med räkmacka!
själv har jag tillåtit mig själv lördagsgodis idag och det blev en semla =)

vi skulle också gått på bio men allt var slutsålt =/

Postat av: Linda

Hur kan du inte vara sugen på att se Arn??
Synd att ni inte kom iväg :/

Puss på sötis ;)

2008-01-12 @ 19:11:38
URL: http://allaboutlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback