Idiot katt..

Igår gjorde Prutt nått så dumt, så dumt.. Men det dummaste är inte det han gjorde utan det faktum att han gjort det förut!! Vette sjutton om det bara är för uppmärksamhet..

Jag hör hur nån katt krafsar. Jag öppnar dörrar och kollar i lådan, ingen katt.. Sen tänker jag efter lite och får snilleblixten att kolla under vasken..

Jag öppnar dörren..

image281

Kryper in under vasken..

image283

Ännu längre in..

image284

Och vad hittar man där?!

image285

En Prutt katt!!

image286

Han kryper in genom det där hålet och sen har han svårt för att komma ut.. :/ Han och Rascal gjorde så där när dom var små. Fick hem dom redan vid 4-5v så då var dom riktigt små så då kom dom in utan problem. Fast dom var väl närmare 12-13v innan dom märkte att man kunde springa in där.. Men Prutt verkar inte fatta att han är stor katt nu och får inte plats där länge.. :/ Han kryper in och sen vill han ha hjälp att komma därifrån.. :/ Hur ska jag kunna hjälpa honom ut utan att göra illa honom?!

Rascal satt med som moraliskt stöd.. :)

image287

Som tur va hade jag köpt med mig hem 2 burkar kattmat på Ica tidigare under dagen. Dom har inte fått burkmat på länge så jag vet inte varför jag köpte, men jag fick ett ryck.. Hade igentligen inte pengar till det men vad gör man inte för att göra sina djur lyckliga! ;) Så då var det bara att öppna och efter nån timme eller så så kom han ut och åt.. :)

image288

KNÄPPA KATT!! *haha* :D Men jag älskar honom ändå.. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

aw, söta bilder på kissen! :D

Postat av: Cassie

haha Buskatt! :D

2008-01-10 @ 18:20:13
URL: http://Cassie92.blogg.se
Postat av: Linda

Snacka om att jag fick cellskräck där!! 0-o

2008-01-10 @ 18:48:18
URL: http://allaboulinda.blogg.se
Postat av: Ladysoul

Hahahaha... korkad jävla katt :P .. Söt som fan iaf.. :D

2008-01-10 @ 21:31:58
URL: http://ladysoul.se
Postat av: Mija

*skrattar*
De är härliga djur. Mina gjorde likadant när de var små... det kanske är värmen från vattenrören som lockar?

2008-01-11 @ 15:42:00
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback